Wiemy jak wpływać na decyzje zakupowe gdy proces zakupu jest wieloetapowy, rozłożony w czasie i bierze w nim udział wielu decydentów. Wiemy jak skierować uwagę nieustannie zajętych „małych” przedsiębiorców na produkty naszych klientów. Nasze doświadczenie zbudowaliśmy wspierając firmy takie jak:
Wspieramy sprzedaż w segmencie B2B
Wyzwania firm B2B
Firmy z segmentu B2B, które osiągają przewagę nad konkurencją, wykorzystują szereg narzędzi marketingowych. Jest to szczególnie ważne w obszarze biznesu B2B, gdzie często proces zakupowy rozpoczyna się od dogłębnej analizy dostępnych rozwiązań. Dla klientów reputacja marki ma równie duże znaczenie, co parametry produktu lub rozwiązania. Dlatego istnieje duże prawdopodobieństwo, że proces sprzedażowy nie zostanie zainicjowany lub sprzedaż nie zostanie domknięta, jeżeli firma nie zadba o reputację marki i nie będzie postrzegana jako ekspert w zakresie oferowanych produktów lub usług. W praktyce zaufanie do dostawcy staje się fundamentalnym kryterium wyboru oferenta.

27

2468

360°
Trudny obszar B2B
Specyfiką branży jest konieczność racjonalnego gospodarowania budżetem marketingowym by w odpowiednim czasie z odpowiednim przekazem dotrzeć do bardzo określonej, wąskiej grupy, która bierze udział w procesie zakupowym. W przypadku dużych przedsiębiorstw wiele osób ma wpływ na decyzje, a te są rozłożone w czasie. Do produktu/usługi należy przekonać osoby z różnych działów, nie wspominając o zarządzie firmy. W przypadku małych i średnich przedsiębiorstw wyzwaniem staje się niska dostępność osoby decyzyjnej, jej poziom zapracowania i opór przed testowaniem nowych, niesprawdzonych rozwiązań, lub zmiany dotychczasowego podwykonawcy. W obu opisanych sytuacjach kluczowe jest więc trafne rozpoznanie głównych rozgrywających procesu i kryteriów stosowanych przy wyborze oferty.
Doświadczenie
Pegasus Group specjalizuje się w komunikacji B2B od ponad 20 lat. Swoje doświadczenie budowaliśmy współpracując m.in. z uznanymi firmami z branż TSL, budownictwo, motoryzacja i przemysł.
Prowadzimy komunikację w taki sposób, aby przedstawić złożone zagadnienia w prosty i przejrzysty sposób, odpowiedni dla klienta docelowego. Potrafimy wyróżnić przewagi produktów lub usług klienta i zbudować do nich zaufanie. Robimy to w oparciu o długofalowe strategie budowania wizerunku eksperta z użyciem m.in. content marketingu, case studies, czy referencji. Dzięki temu uwiarygadniamy komunikację i budujemy wartościowy przekaz .
Agencja 360° dla segmentu B2B
Pegasus działa w oparciu o różne narzędzia marketingowe, dzięki czemu tworzymy związek pomiędzy oczekiwaną wizją przedsiębiorstwa a merytoryczną stroną jego produktów i usług. Dzięki temu klient końcowy może łatwiej podjąć decyzję zakupową.
Poznaj nasze przewagi, skorzystaj z naszego doświadczenia
Jesteśmy polską agencją marketingu zintegrowanego. Planujemy, kreujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, których skuteczność potwierdzają zrealizowane przez naszych Klientów cele. Zapoznaj się z naszą ofertą i zobacz, w których obszarach możemy zrealizować Twoje cele.